PHOTOGRAPHY BY PIIPSY

1. nagrada za UNESCO fotografski natečaj

Trenutno sem še malo pod šokom. Ko me je danes ob nečloveški uri zbudila budilka in sem brez jutranje doze kave umirala med predavanjem, sem prejela e-mail od Slovenske nacionalne komisije za UNESCO, s sporočilom 

"Prvo nagrado v višini 300 EUR v kategoriji od 18 - 29 let starosti prejme: MARUŠA PUHEK s fotografijami "Megleno jutro" in "V odsevu". "

Da sem sodelovala na tem fotonatečaju, sem že čisto pozabila. Ko sem zadevo dojela, sem 15 minut čakala na mail, kjer bodo napisali, da se opravičujejo za napako. Pa ga ni bilo. 

Obe fotografiji sta nastali na mrzlo zimsko jutro v Bohinju, z mojim dragim Pentaxom k-5 in navadnim kit objektivom 18-55. Prav tako so bili na fotografijah dovoljeni le osnovni popravki kot so osvetljevanje in barvna korekcija, vse spremembe pa je bilo potrebno navesti. Obe fotografiji sta že bili objavljeni na blogu, eno sem na računalniku odkrila šele pred kratkim. Vseeno jidvi ob tej priliki še enkrat objavljam. In z besedami ne morem opisati, kako vesela sem. En korak bliže novemu objektivu in svojim sanjam.