PHOTOGRAPHY BY PIIPSY

Rogovi, krti in dvojna ekspozicija

Še vedno sem v dilemi, ali ostati na piipsy ali preprosto ustvariti domeno z imenom in priimkom kot jo ima večina fotografov. Zato sem hvaležna vsem, ki glasujete in podajate mnenja. Prva fotka z dvojno ekspozicijo (brez uporabe photoshopa), je nastala čisto spontano in večina posnetih za to je bila polom. Komaj čakam, da metodo izpopolnim in uresničim nekaj idej.   



Ko sva se v torek izgubila ob iskanju razgledne točke, sva našla nekaj čudno kosmatih krav z rogovi, ki so spominjali na bizonove. Nato sem zagledala tega lepotca, jelena, ki sem ga neuspešno iskala več mesecev. Žal se je kmalu za tem odločil, da ne bo poziral in boljšega posnetka nisem uspela narediti. Se pa definitivno vrnem ob jutranjih urah, da poslikam te rogove.




Večina projektov za faks je zaključenih, tile krti v animaciji pa so mi pobrali največ živcev. Čeprav sem rekla, da bom po končanih vajah izbrisala vse programe, ki so mi tekom študija pili kri, se nekako ne morem posloviti od njih. Morda pa bodo še kdaj uporabni ....