PHOTOGRAPHY BY PIIPSY

Češka ali kako vzljubiti pivo


Minila so štiri gimnazijska leta, obdobje, ki bi naj veljalo za tisto, ki ostane za vedno ožigosano v cortex, torej možgansko skorjo, ki skrbno hrani naše spomine. Da bomo ugotovili, ali ta trditev drži, pa bo moralo miniti še nekaj let. Vsekakor so izleti tisti, ki so zapolnili marsikateri terabajt v možganih. Rim, Grčija, Dunaj, Nizozemska, Poljska, Češka.  Za "fotografa"- kot sem jaz, imajo le-ti še pomembnejšo vlogo (če si drznem to sploh trditi) in v teh štirih letih sem pri sebi opazila več kot napredek (govorim o fotografiji). In upam, da bom čez štiri leta spet pogledala nazaj, ter svoje stare slike spet uvrstila v kategorijo avstralopiteka. Naj bo tako ali drugače, naš zadnji izlet je bila Češka s Prago. Če v srednješolskih leta nisem marala piva- ne, premili izraz- če sem skozi srednješolska leta SOVRAŽILA pivo, je bila Češka prelomna točka. Morda moraš za pozitiven odnos do piva nekoliko odsrasti, mentalno in fizično, ali pa je vse skupaj bilo preprosto v moji glavi. V naslednjem postu se bom potrudila narediti selekcijo najboljših fotk iz vseh teh let, v tem pa dodajam nekaj utrinkov iz dežele piva, ki sestavljajo mozaik spominov preteklosti v so-udeleženih glavah.

Vse slike dostopne na: Piipsy Picasa Web Album

Maruša



***