PHOTOGRAPHY BY PIIPSY

Spet ovce, nova podlaga in Heilinih 10 let


Oja, vsaka stvar je bolj zanimiva, ko bi se moral učiti. Še Deviantart račun sem obnovila, se prijavila na iStock, Shutterstock, preiskala tri četrt Wordpressovih predlog za novo spletno stran, prebrala pol knjige, ki mi je čakala že dve leti. Očitno od nočnega branja dobiš podočnjake, ker mi je danes brat rekel, da zgledam kot zombi. Škoda, da klavir nima popravljenih tipk, ker stavim, da bi skomponirala novo simfonijo. Nabavila sem si podlago za fotografiranje hrane (beri laminat):


 in komaj čakam, da bom lahko kupila še ladijski pod in ga prebarvala na toskanske barve.

Mimogrede, moja bodoča sodelavka Maša je končno odprla svoj blog: Masaincircus. Splača se ga prečekirati. 
Moja punca pa je praznovala 10. rojstni dan in še vedno ne morem verjeti, da je dočakala tako visoko številko. Nisem si mislila, da me bodo kdaj razveselile stvari kot so odnašanje smeti iz koša in grizenje copat, ampak, ko to naredi pri takšni starosti, bi ji od veselja najrajši prinesla piškot.


Komaj čakam vikend, da odpotujem na Bled. Pa konec izpitov, da bom končno lahko dokončala svoj mali studio in spletno stran. Pa avgust, da za en mesec izginem v Kanado. Pa atija, da nabavi ovce.