PHOTOGRAPHY BY PIIPSY

Skandinavija

22 dni, 9000 km: Danska, Švedska, Norveška

Ker sem dobila kar nekaj pritožb nad mojim jamranjem, sem zadevo nekoliko spremenila. Nisem vedela, da moj blog prebere toliko ljudi. Hvala.
Večina ljudi, ki me pozna, ve, da nisem navdušena nad slikanjem znamenitosti. Kipov, cerkva, komercialne plati mest. Rada iščem momente, ki povedo na svoj način več. 
Ker sem imela kar nekaj slabo pozicioniranih fotk, ki so nastale kvadratnega formata, sem se odločila za zgodbo v obliki "polaroida". Prav vintage stil je tisti, ki me navdušuje. Tako je nastala zgodba skozi preplet fotk in besed, ki sledi. Občutek imam, da vsebuje veliko "mene". Upam, da boste tisti, ki me poznate, to lahko potrdili.








V malo manj kot mesecu dni sem doživela kar velik del Skandinavije. Potepanje po hribih ob enih ponoči v Andenesu, ko sonce skoraj ne zaide. Kopanje v Arktičnem morju pri 12 °, da ti telo napolni adrenalin. Utripi vseh večjih mest z neverjetno prijaznimi in dobrosrčnimi domačini, ki bi za svojo deželo naredili vse. Nostalgija Amerike, ki se na več načinov kaže po celotni Skandinaviji. Pastelne barve, preprostostost a funkcionalnost in narava, ki te osupne. Mi smo doživeli vročinski val in s temperaturami okoli 30 ° preživeli potovanje, ki je marsikomu izpolnilo življenjsko željo. Vključno z mano. Turistično agencijo Ta-nasmeh, ki je organizirala potovanje, bi priporočala vsem, ki želijo doživeti nekaj posebnega. Ob prvi priliki se vrnem, vendar obvezno pozimi. Sledi še nekaj "navadnih" fotografij ...

Andenes, severno mestece Norveške, iz katerega imam verjetno največ fotografij ... Ker me je preprosto očaral.


 


 Münden, Nemčija


Galdhøpiggen, Norveška


Frederiksborg na otoku Sjaelland in otok Mön, Danska

Kanjon Junkerdalsura





Hvala za tvoj čas.