PHOTOGRAPHY BY PIIPSY

Oblikovanje: tipografija




ŠOLSKI PROJEKT

Tokrat ni photo, je pa typo- graphy. Počasi mineva moje drugo leto študija medijskih komunikacij v Mariboru. Glede na to, da po končani maturi nisem imela niti približne predstave o tem, kaj bi rada v življenju postala, moja odločitev niti ni bila tako napačna. Čeprav pogrešam naravo in prvotno ljubezen (živali) - predvsem, ko dneve preživim z buljenjem v ekran - sem vesela, da lahko ustvarjam na malo drugačen način. Letos sem se prvič srečala tudi s snemanjem in le-to me počasi vleče na malo drugačno pot. Upam, da mi kakšen video rata v prihodnje tudi pokazat. V tej objavi pa bi rada delila preprosti dizajn v sklopu vaj, kjer se igramo s tipografijo in kreativno oblikujemo svoje lastnosti ali stvari, ki jih imamo radi. Preprosto in celovito. Ideje so moje, uporabljene tipografije pa so dostopne na 1001fonts.