PHOTOGRAPHY BY PIIPSY

Kvak kvak

Odločila sem se, da objavim nekaj izbranih fotk raznih žab, ki sem jih poslikala v zadnjih treh letih. Od nekdaj so mi predstavljale zanimiv motiv, predvsem pa izziv, saj dobra fotka po dolgem čakanju v mlaki odtehta (skoraj) vse. Predlani takega časa so se plavčki parili in se za kratek čas obarvali modro. Kaj bo letos, mi glede na vreme ni jasno.

Naj najprej predstavim Princa, krastačo, ki smo jo kar dve leti zapovrstjo videvali na naši parceli. Krastače so zelo koristne, saj dodobra prečistijo območje z insekti, polži in podobnimi zadevami. Letos Princa na žalost še ni nisem srečala.


Močvirje ali delovne razmere in plavček "na daleč". Trajalo je dobro uro, preden sem se mu približala. Slika "The Boss" je dobila 3. nagrado (fotografska sekcija KJŠ).
Makro objektiv: Tamron 90mm
Območje: Petanjci




In še regica:



 M